پیکو استیم هالیزا

۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان

آبرسان قوی مو

توضیحات

ویژگی های پیکو استیم هالیزا

  • پاکسازی و جرم گیری مو
  • ریز مولکول کردن ذرات آب در مقیاس کوچکتر از نانو
  • هیدراته و آبرسانی قوی مو
  • افزایش گردش خون در اسکالپ سر جذب رطوبت با اشعه بلوری
  • گرمایش مولکولی قابل تنظیم

اشعه پیکو استیم هالیزا

دستگاه پیکو استیم هالیزا دارای یک اشعه آبی رنگ با یک فرکانس و طول موج خاص بین ۴۵۰ تا ۴۷۰ نانومتر است. همان‌طور که می‌بینید طول موج این اشعه پایین است و انرژی بالایی در خود دارد، پس بسیار قوی‌تر از اشعه و فرکانس نانو استیم یا استیمرهای دیگر عمل می‌کند.

حضور این اشعه آبی رنگ در نهایت منجر به تأثیرگذاری بیشتر دستگاه می‌شود. بدین صورت که با انرژی بالا ذرات آب را به کوتیکول و دیگر بخش‌های مو می‌رساند و درمان و احیا و حتی پاکسازی موثرتری را به همراه می‌آورد.

کاربرد و کارایی پیکو استیم هالیزا

دستگاه پیکو استیم هالیزا کاربردها و کارایی‌های بسیار متفاوت، مفید و منحصر به ‌فردی دارد و به واسطه همین ویژگی‌های خاصی که در کم‌تر دستگاهی دیده می‌شود، حضور و خرید پیکو استیم هالیزا را در بسیاری از سالن‌های زیبایی و حتی مطب‌های پزشکی پوست و مو شاهدیم.

آب رسانی

یکی از مواردی که از این دستگاه می‌توان استفاده کرد، هیدراته و آب‌ رسانی قوی به مو است. به کمک این دستگاه می‌توان ذرات ریز آب در حد پیکومتر را با فشار بالا و اشعه آبی ‌رنگ قوی به ساقه و ریشه مو رساند و عمق نفوذ آن‌ها را بیشتر کرد.

افزایش گردش خون

از دیگر کارایی‌های این دستگاه افزایش گردش خون در کف سر است؛ بدین صورت که اگر پیکو استیم هالیزا را بر روی ریشه و کف سر استفاده کنید، ضمن آنکه باعث تمیز شدن و از بین رفتن شوره، چربی و آلودگی‌ها می‌شود، جذب رطوبت و خون‌رسانی را در اسکالپ بیشتر می‌کند. در نتیجه این کار، شاهد افزایش رشد و ضخامت مو و بهبود سلامت کلی آن خواهیم بود.

پاکسازی

از دیگر کاربردها و کارایی‌های این دستگاه می‌توان به پاکسازی کوتیکول مو اشاره داشت. همچنین مو را برای پذیرش و جذب بهتر مواد تراپی یا کراتین آماده می‌کند.

افزایش عمق نفوذ

دستگاه فوق به دلیل داشتن انرژی گرمایشی پیکو ذرات آب تولیدی و همچنین اشعه بلو ری، می‌تواند عمق نفوذ عوامل درمانی به کوتیکول مو را بیشتر کرده و تأثیر و بازده کار را چندین برابر کند.

بستن کوتیکول

یکی دیگر از کارایی‌های پیکو استیم هالیزا که شاید کم‌تر به آن اشاره شود، بستن کوتیکول‌ها و منافذ مو در پایان کار تراپی و کراتین است. بدین صورت که اگر این دستگاه را در زاویه صفر معکوس نسبت ‌به کوتیکول مو قرار دهید، منافذی که پیش ‌از تراپی باز شده بودند، بسته می‌شوند و ماندگاری محصولات درمانی استفاده ‌شده و یا حتی ماندگاری صافی بر روی مو طولانی‌تر می‌شود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پیکو استیم هالیزا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *