شامپو مراقبتی هالیزا

۶۶۵,۰۰۰ تومان

حاوی روغن آرگان

توضیحات

ویژگی محصول

  • درمان موهای آسیب‌دیده: به دلیل وجود مواد مغذی در این محصول شما می‌توانید برای درمان موهای آسیب‌دیده (استفاده بیش از حد از مواد حرارتی، رنگ‌های شیمیایی و…) به صورت مداوم آن را به کار ببرید.
  • بدون سولفات و پارابن: زمانی‌که درمان‌هایی مانند پروتئین‌تراپی، کراتین و… را بر روی موهای خود اعمال می‌کنید، لازم است برای دوام و مراقبت از شامپوهای بدون سولفات استفاده کنید؛ از‌ این‌رو شامپو هالیزا گزینه‌ای ایده‌آل برای شما خواهد بود.
  • مقرون‌ به‌ صرفه: قیمت شامپو مراقبتی هالیزا با توجه به مواد مغذی خود بسیار مناسب بوده و شما با استفاده از این محصول علاوه‌ بر تمیزی و از بین بردن چربی‌ها می‌توانید نیازهای مو خود را برطرف سازید.
  • روغن آرگان: بد نیست بدانید که این محصول حاوی روغن آرگان بوده و در نتیجه موخوره و زبری موهای شما را از بین می‌برد و در نهایت موهایی همچون ابریشم خواهید داشت.
  • حاوی کلاژن: کلاژن به‌ عنوان ماده‌ای برای جوان‌سازی مو شناخته می‌شود و شادابی و درخششی بی‌نظیر ایجاد می‌کند.
  • مناسب برای انواع مو: از آن‌ جایی که این محصول مناسب برای انواع مختلف مو است، در نتیجه تمام اعضای خانواده شما با هر جنس مویی که دارند می‌توانند از آن استفاده کنند.
  • ترمیم و احیای مو: با استفاده مکرر از این محصول می‌توانید موهای خود را بازسازی کرده و درنهایت موهایی سالم و زیبا داشته باشید.
  • حاوی پروتئین و کراتین: به دلیل مواد کاملا ارگانیک و پروتئین‌های موجود، باعث بازیابی انعطاف طبیعی مو شده و با تغذیه‌رسانی عمیق انتخابی مناسب برای مصرف روزانه است.

نحوه استفاده از شامپو مراقبتی هالیزا
در ابتدا موهای خود را خیس کنید و متناسب با حجم موی خود مقداری از شامپو مراقبتی هالیزا را روی موها آغشته کنید سپس ۲ الی ۳ دقیقه ماساژ دهید تا مواد مغذی آن جذب مو شود و در نهایت آن را آبکشی کنید. بهتر است این کار را ۲ بار تکرار کنید. توجه داشته باشید که این محصول بدون سولفات است و در هنگام استفاده کف نمی‌کند.
پس از استفاده از شامپو می‌توانید ماسک‌ مناسب مو خود را نیز اعمال کرده و از درخشندگی و زیبایی موهای خود لذت ببرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شامپو مراقبتی هالیزا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *