شامپومراقبتی کندی بیوتی سیلور

۵۴۵,۰۰۰ تومان

تقویت کننده

توضیحات

ویژگی ‌محصول

  • حفظ رطوبت: با خرید شامپو مراقبتی کندی بیوتی سیلور و استفاده از آن، رطوبت موی شما حفظ می‌شود. ترکیبات آب‌رسان موجود در شامپو موجب می‌شود که رطوبت در تار مو باقی بماند و از خشک شدن آن جلوگیری می‌کند.
  • تقویت ساختار مو: در شامپوی فوق از عصاره‌های گیاهی و پروتئین‌های نانو لیپید استفاده ‌شده که همین متریال و فرمولاسیون، خاصیتی به آن بخشیده تا ساختار مو را تقویت کند. این تقویت هم برای رشد مو و هم برای ضخامت تار آن است. علاوه‌ بر این، موهای ضعیف و نازک را نیز به حالت شاداب و ضخیم درمی‌آورد.
  • جلوگیری از پیری مو: ترکیبات ضد اکسیدان موجود در این شامپو از سفیدی موی سر جلوگیری می‌کند و در کنار آن درخشش و جوانی را به آن برمی‌گرداند.
  • حفظ رنگ مو: یکی از نگرانی‌های افراد در استفاده از شامپوهای مراقبتی، ناپایداری رنگ مو است؛ اما شامپو مراقبتی کندی بیوتی سیلور رنگ مو را حفظ کرده و نه‌ تنها آن را کم‌رنگ نمی‌کند، بلکه باعث درخشان و زیبا شدن آن نیز می‌شود.
  • تسریع در رشد مو: ترکیبات مقوی و تقویت ‌کننده‌ای که در شامپو فوق وجود دارد، باعث تقویت ریشه مو و همچنین تسریع در رشد آن می‌شود.

نحوه استفاده از شامپو مراقبتی کندی بیوتی سیلور
نحوه استفاده از این محصول مانند دیگر شامپوها است، بدین صورت که در حمام پس‌ از آن ‌که موی شما کاملاً مرطوب و خیس شد، مقدار مناسبی از شامپو را بر روی کف سر مالیده و ماساژ دهید. در اثر ماساژ، کف شامپو نمایان می‌شود که باید آن را بر روی کل سر و ساقه مو بکشید. سپس حدود ده دقیقه زمان دهید تا پروسه پاک ‌کنندگی و همچنین رطوبت بخشی به خوبی سپری شود. در نهایت مو را با آب ولرم آب‌کشی کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شامپومراقبتی کندی بیوتی سیلور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *